Monday, April 21, 2008

Põnevusjutt

Põnevusjutt

Ma olin öösel tänaval. See oli räpane. Valguslambid paistsid eredalt. Üks varatu must mees hakkas asju välja mõtlema. Ma andsin talle magusa kommi. Ta sai vihaseks ja hakkas mind taga ajama. Ma lidusin kuid ta sai mind kätte. Kui ta hakkas mind tapma, siis peksin ma teda ning ta minestas. Ma üritasin politseid kutsuda kuid mu telefoni aku oli tühi. Mees hakkas ärkama ja ma lidusin minema. Mul hakkas igav, kuid kui ma kõndisin vastu posti sai must mees mu jälle kätte. Polnud nüüd kerge tema eest pageda. Kui ma tundsin et on ohtlik, tulid ka uued mehed relvadega. Nad olid selle musta mehe sõbrad. Ma peksin meest ja sain lahti, haarasin relva ja lasin nad kõik rõõmsalt maha. Kui ma koju läksin olid mu riided verised.

Ja kallid lugejad mõelge et ma olen ju koolilaps, see on tõesti juhtunud,

MINU UNES, tobud!!!

No comments: